Interview Richard de Vries

Operationeel manager DSO

Wat maakt DSO voor jou anders dan andere schoonmaakbedrijven?

Ik werk graag bij DSO omdat de medewerkers op de eerste plaats komen. Er is veel ruimte voor persoonlijke ontwikkeling, waarin de medewerkers ook worden gestimuleerd. Verder voelt het bedrijf als een warm bad waarin de lijnen kort zijn en er als één team wordt geopereerd.

Eindelijk anders, wat betekent dat voor jou?

Mijn ervaring met andere werkgevers in de schoonmaakbranche is dat daar weinig tot geen aandacht is voor het welzijn van hun medewerkers. Er wordt alleen gedacht aan het behalen van zoveel mogelijk omzet, wat tegen zo laag mogelijke kosten wordt weggezet. Rayonmanagers krijgen hierdoor de verantwoordelijkheid over veel te veel objecten, waardoor er weinig tot geen aandacht is voor de opdrachtgever en de medewerker op de werkvloer.

Bij DSO wordt wel rekening gehouden met de medewerkers en het rayonmanagement en dientengevolge ook met de opdrachtgever. Er wordt gekeken of de gemaakte afspraken ook werkelijk haalbaar zijn voor de operatie, waarna er wanneer nodig wordt bijgeschakeld. Dit is ook de reden waarom de operatie ook altijd wordt geraadpleegd bij het binnenhalen van een nieuwe opdrachtgever: Eindelijk anders.

Wat is je visie op jouw toekomst bij DSO en welke stippen op de horizon wil je nog zetten?

Ik ben alweer meer dan 10 jaar in dienst bij DSO, sinds januari 2017 in de rol van operationeel manager en voel me daar op dit moment erg prettig bij. Ik wil me daar de aankomende tijd nog verder in ontwikkelen.  Zakelijk, maar ook als mens.

Wat is jouw bijdrage aan de ambitie van DSO?

Ik vind het belangrijk om onze medewerkers te coachen- en begeleiden in hun werk. In de overtuiging dat wanneer je investeert in je medewerkers, dit resulteert in betrokkenheid, loyaliteit en de kwaliteit van het werk. Ik probeer onze opdrachtgevers waar mogelijk te ontzorgen en proactief met suggesties te komen over efficiency en kwaliteitsverbetering. Terug ​​​​​​​

Neem contact met ons op