Schoonmaak naar een hoger niveau via LEVIY app

DSO is klaar voor de toekomst

Office Het gebruik van uw kantoren en gebouwen krijgt steeds meer dynamiek. Gebruikers vragen meer en meer om flexibiliteit en het karakter van het klassieke kantoorgebouw verandert mee. Deze veranderingen vragen ook om een nieuwe kijk op de schoonmaak van uw gebouwen. Inspelen op het werkelijke gebruik van uw kantoorgebouw, last-minute wijzigingen en verzoeken van de gebruikers direct opvolgen en transparantie bieden in het proces. Met LEVIY heeft u een oplossing voor al deze uitdagingen.  Realtime schoonmaken LEVIY voorziet in een oplossing waarmee de schoonmaakmedewerkers realtime worden voorzien van de benodigde dagelijkse taken, spoedvragen van gebruikers of huurders en bijvoorbeeld aanvullende werkzaamheden die op dagniveau worden uitgevraagd. Vanuit een centraal webbased beheersysteem worden dagelijkse werkzaamheden en aanvullende taken gepland en realtime aan de medewerkers gecommuniceerd. Alle uitgevoerde werkzaamheden worden binnen het systeem duidelijk geregistreerd zodat er een gedetailleerd logboek ontstaat. Doordat binnen het systeem tevens de gebouwen volledig gevisualiseerd worden met gebruik van de actuele plattegronden kunnen tevens slimme looproutes worden ingericht om optimale efficiëntie en dienstverlening te garanderen. Zo kunnen we per huurder of ruimte gaan aangeven wanneer deze moet worden schoongemaakt. Het systeem gaat dan zelf op basis van deze planning de activiteiten dagelijks “inschieten”. Op die manier creëren we eigenlijk een eigen reserverings-/planningsysteem voor uw omgeving. Terug  

Neem contact met ons op